Radno vrijeme:  Pon‑Pet  09:00‑13:00   i  15:00‑19:30, Adresa: Ul. Karla Metikoša 4, 10010 Zagreb
Kontakt:  099 601 8600

Moućnost slanja uređaja dostavnom službom

1. Kontaktirate nas

U razgovoru s nama, serviser će Vas upoznati s mogućim uzrocima kvara, okvirnim iznosom popravka te Vas uputiti u proceduru slanja uređaja dostavnom službom.

2. Dospjeće uređaja i dijagnostika

Nakon dolaska uređaja, serviser uspostavlja kvar i kontaktira klijenta te ga upoznaje s mogućnostima popravka i cijenom popravka.

3. Popravak

Specijaliziranim metodama, ovisno o vrsti kvara, izvodi se popravak uređaja, a nakon samog popravka i njegovo testiranje ispravnosti rada.

3. Slanje uređaja klijentu

Nakon što je uređaj popravljen i testiran, kontaktirati ćemo Vas i zatražiti potvrdu adrese za slanje popravljenog uređaja.

Galerija